ח"כ לזימי: "הרפורמה הופכת את הכנסת לבדיחה"

אייל ראובן No Comments on ח"כ לזימי: "הרפורמה הופכת את הכנסת לבדיחה"

ח"כ נעמה לזימי במהדורת סוף השבוע: "כל הדיון הזה על תיקון מערכת המשפט – אם היה נעשה אחרי כינון חוקה היינו במקום אחר. גם הכנסת היא זו שנחלשת ברפורמה הזו. זו הופך אותה לבדיחה"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נעמה לזימי (העבודה), שוחחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על הרפורמה המשפטית והדיונים בוועדת החוקה. "ועדת החוקה כיום זה המופע של רוטמן. הוא החליט שצריך רק יו"ר ועדה כדי להעביר את החוקים ולא צריך את שאר חברי הוועדה. גלעד קריב ידע להכיל את האופוזיציה. דברים כאלה צריך להעביר בשיח".

"אין דיאלוג", הוסיפה לזימי "שאלתי אתמול על הייצוג הנשי בוועדה לבחירת ושופטים והוציאו אותי".

"אני חושבת שצריך לתקן והרבה במערכת המשפט", הבהירה. "קודם כל אין מספיק שופטים. ברור שיש עינוי דין במצב הזה. צריך לתת יותר תקנים ולתגבר שופטים ובתי משפט".

לדבריה "ביבי היה זה שהדף פעם אחר פעם כל רפורמה כזו והיום הפך להיות היס-מ'ן של יריב לוין. מה קרה פתאום? זה הכל בגלל המשפט שלו. כל הדיון הזה על תיקון מערכת המשפט – אם היה נעשה אחרי כינון חוקה היינו במקום אחר. גם הכנסת היא זו שנחלשת ברפורמה הזו. זו הופך אותה לבדיחה".

עוד אמרה לזימי: "לגבי גיוון השופטים אנחנו מסכימים שצריך יותר גיוון, אבל ראינו מי רשימת השופטים שמגבשים בפורום קהלת. גיוון גדול אין שם".



0 תגובות